شرایط اعزام زائرین ذخیره عتبات دانشگاهیان اعلام گردید

شرایط اعزام زائرین ذخیره عتبات دانشگاهیان اعلام گردید كنكوری: معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اظهار داشت: زائرین ذخیره باید مانند زائرین اصلی ثبت نام خویش را تا ۱۳ دی ماه در سایت لبیك نهایی كنند و مدارك را كامل تحویل دهند.



به گزارش كنكوری به نقل از ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، محمد زارع اظهار داشت: در این دوره بیش از ۹۵ هزار نفر از دانشگاهیان كشور برای اعزام به عتبات عالیات ثبت نام كردند كه قرعه كشی آن روز گذشته انجام و تعدادی بعنوان زائر اصلی یا ذخیره معرفی گشتند.
وی اظهار داشت: در صورت انصراف زائرین اصلی، ذخیره ها را به عتبات اعزام خواهیم كرد و در صورتی كه امكان اعزام در تاریخ هایی كه خودشان انتخاب كرده اند نباشد، تلاش می گردد در تاریخ های دیگر اعزام شوند.
معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اضافه كرد: زائرین ذخیره باید مانند زائرین اصلی ثبت نام خویش را تا ۱۳ دی ماه در سایت لبیك نهایی كنند و مدارك را كامل تحویل دهند.
وی اظهار داشت: زائرینی كه نامشان بعنوان زائر اصلی و ذخیره در نیامده است، می توانند با شركت در مسابقه ای كه بزودی از سایت لبیك اعلام می گردد فرصت مجددی برای كسب سهمیه عتبات داشته باشند.
زارع در مورد عرضه تسهیلات عتبات به زائرین ذخیره اظهار داشت: زائرین ذخیره هم بعد از ثبت نام نهایی و تحویل مدارك می توانند مانند زائرین اصلی برای دریافت وام اقدام نمایند و وام به این دسته از زائرین هم تعلق می گیرد.

1396/10/09
00:02:09
2.5 / 5
4919
تگهای خبر: دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۵
کنکوری - konkoorist

کنکوری - konkoorist
konkoorist.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كنكوری محفوظ است

كنكوری

آمادگی برای کنکور