آغاز برگزاری آزمون دكتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشكی از فردا

آغاز برگزاری آزمون دكتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشكی از فردا به گزارش كنكوری آزمون دكتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشكی و بهداشت، دندانپزشكی و داروسازی (Ph.D) فردا پنج شنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه برگزار می گردد.


به گزارش كنكوری به نقل از ایسنا، بر مبنای برنامه زمان بندی سال ۹۸ كه از جانب مركز سنجش آموزش پزشكی اعلام شده، این آزمون در ۶۴ رشته علوم پایه پزشكی و بهداشت، ۲ رشته دندانپزشكی و ۱۳ رشته داروسازی طی روزهای پنج شنبه و جمعه این هفته برگزار می گردد و كلید اولیه از ساعت ۱۸ روز شنبه یكم تیرماه اعلام خواهد شد.
داوطلبان از شنبه یكم تا سه شنبه چهارم تیرماه فرصت دارند اعتراض به سوالات آزمون را تنها به صورت اینترنتی ارسال نمایند.
كلید نهایی آزمون از ساعت ۱۸ روز شنبه ۱۵ تیرماه اعلام می شود و زمان اعلام نتایج اولیه و انتخاب رشته / محل از جانب داوطلبان از ۲۶ تا ۳۰ تیرماه خواهد بود و در هفته سوم مرداد ماه هم اسامی داوطلبان واجد شرایط مصاحبه اعلام خواهد شد.
مصاحبه واجدین شرایط از هفته چهارم مرداد ماه تا نیمه اول شهریورماه انجام می شود و نتایج نهایی هفته آخر شهریور ماه اعلام می شود.
بنابر اعلام دبیرخانه علوم پایه، داوطلبان آزمون دكتری تخصصی و پژوهشی رشته های بهداشت حرفه ای و علوم و فناوری های تصویربرداری پزشكی- گرایش تصویربرداری عصبی مجاز به استفاده از ماشین حساب ساده (بدون حافظه و قابلیت برنامه ریزی) هستند.



1398/03/31
21:18:42
5.0 / 5
4713
تگهای خبر: آموزش , اینترنت , پزشكی , پژوهش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲
کنکوری - konkoorist

کنکوری - konkoorist
konkoorist.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كنكوری محفوظ است

كنكوری

آمادگی برای کنکور