با حضور وزیر علوم؛

دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارك های فناوری برتر عرضه شدند

دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارك های فناوری برتر عرضه شدند به گزارش كنكوری وزیر علوم از دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارك های علم و فناوری برتر قدردانی نمود.


به گزارش كنكوری به نقل از ایسنا، نهمین نشست سراسری هم اندیشی معاونان و مدیران بین المللی دانشگاه ها، مراكز آموزش عالی و پژوهشی و همینطور پارك های علم و فناوری كشور امروز با حضور وزیر علوم، رؤسای دانشگاه ها، سفرای پنج كشور خارجی، مدیران و معاونین پژوهشی و امور بین الملل دانشگاه ها بامداد امروز در دانشگاه علم و صنعت برگزار گردید.
در این جلسه دانشگاه های گیلان، الزهرا، زنجان، علوم پایه زنجان، خوارزمی، قم، كاشان و كردستان بعنوان دانشگاه ها و مراكز آموزش عالی در راه موفقیت معرفی گشتند. همینطور ۹ دانشگاه دیگر شامل علم و صنعت، امیركبیر، شریف، صنعتی اصفهان، علامه طباطبایی، فردوسی مشهد، اصفهان، شهید بهشتی و تربیت مدرس هم بعنوان دانشگاه های موفق عرضه شدند.
در این جلسه دانشگاه تهران رتبه برتر دانشگاه ها و مراكز آموزش عالی كشور را از آن خود كرد و دكتر محمود نیلی احمدآبادی از جانب وزیر علوم بعنوان رئیس دانشگاه تهران لوح تقدیر دریافت كرد.
همینطور بر مبنای ارزیابی پژوهشگاه ها و مؤسسات پژوهشی برتر ۶ پژوهشگاه شامل پلیمر و پتروشیمی ایران، پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیك و زیست فناوری، پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران، پژوهشگاه مطالعات فرهنگی و اجتماعی، پژوهشگاه اقیانوس شناسی و علوم جوی و در نهایت پژوهشگاه مواد و انرژی بعنوان پژوهشگاه های در راه موفقیت معرفی گشتند. ضمن اینكه پژوهشگاه دانش های بنیادی رتبه برتر پژوهشگاه ها و مؤسسه های پژوهشی را از آن خود كرد. همینطور در این مراسم دو پارك علم و فناوری پردیس و خراسان رضوی بعنوان پارك های در راه موفقیت عرضه شدند.
همینطور پارك علم و فناوری شهرك علمی وتحقیقاتی اصفهان هم رتبه برتر پارك های كشور را به دست آورد.



1397/11/28
16:02:44
5.0 / 5
4502
تگهای خبر: آموزش , پژوهش , تحقیقات , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
کنکوری - konkoorist

کنکوری - konkoorist
konkoorist.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كنكوری محفوظ است

كنكوری

آمادگی برای کنکور