دانشگاه تهران در دوره كارشناسی ارشد دانشجوی استعداد درخشان می پذیرد

دانشگاه تهران در دوره كارشناسی ارشد دانشجوی استعداد درخشان می پذیرد به گزارش كنكوری دانشگاه تهران اعلام نمود كه در دوره كارشناسی ارشد سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ پذیرای دانشجویان استعداد درخشان خواهد بود.


به گزارش كنكوری به نقل از ایسنا، معاونت آموزشی دانشگاه تهران اعلام نمود: پیرو اطلاعیه مورخ ۰۱/‏۰۸/‏۱۳۹۷‬ با مبحث پذیرش دانشجو از راه آئین نامه استعداد درخشان در مقطع كارشناسی ارشد برای سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸، به اطلاع می رساند بر مبنای مصوبه مورخ ۳۱/‏۰۶/‏۹۷‬ شورای هدایت استعدادهای درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و شورای آموزشی دانشگاه تهران از بین دانشجویان مقطع كارشناسی رتبه های اول تا سوم ورودی سال ۱۳۹۴ دانشگاه های مشمول این فراخوان (كلیه دانشگاه های مندرج در فهرست سطح بندی وزارت علوم) دانشجو می پذیرد.
كلیه متقاضیان، از تاریخ ۱۸/‏۱۱/‏۱۳۹۷‬ تا ۲۶/‏۱۱/‏۱۳۹۷‬ فرصت دارند به سامانه جامع آموزش دانشگاه تهران (ems1.ut.ac.ir) رجوع و نسبت به ثبت درخواست و بارگذاری فرم تكمیل شده تقاضا برای رشته های مشمول این فراخوان اقدام نمایند.
متقاضیانی كه در فراخوان اول تقاضای خویش را عرضه كرده اند، مجاز به ثبت مجدد درخواست نمی باشند. اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ثبت نام و فهرست های مشمول این فراخوان در تاریخ شروع ثبت نام در وبگاه معاونت آموزشی دانشگاه تهران به آدرس Academics.ut.ac.ir اطلاع رسانی خواهد شد.



1397/11/19
14:25:46
5.0 / 5
4329
تگهای خبر: آموزش , تحصیل , تحقیقات , ثبت نام
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۲
کنکوری - konkoorist

کنکوری - konkoorist
konkoorist.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كنكوری محفوظ است

كنكوری

آمادگی برای کنکور