یك مقام مسئول تاكید كرد:

تولید گروه های آموزش در مدارس علمیه خواهران ضروری می باشد

تولید گروه های آموزش در مدارس علمیه خواهران ضروری می باشد كنكوری: مسئول حوزه مدیریت حوزه های علمیه خواهران اظهار داشت:  ایجاد گروه های آموزشی در مدارس علمیه خواهران باید مورد توجه قرار گیرد و استان ها و مدارس هم باید به این مسئله توجه داشته باشند.



به گزارش كنكوری به نقل از حوزه های علمیه خواهران، محمود خالقی در نشست برخط با مدیران استانی حوزه های علمیه خواهران با اشاره به مسئله رفع تعارض بخشنامه ها در امور اجرایی اظهار داشت: هم اكنون افرادی از مركز برای پیگیری بخشنامه های ارسالی به استان ها انتخاب شده اند و بخشنامه های ارسالی به استان ها را رصد می كنند.
وی عنوان كرد: یكی از مسائلی كه مورد توجه مدیر مركز قرار دارد تولید گروه های آموزشی است و امیدوارم كه استان ها و مدارس هم به این مسئله توجه داشته باشند.
مسئول حوزه مدیریت حوزه های علمیه خواهران اظهار داشت: هم اكنون سامانه جدید آموزش به صورت آزمایشی فعال شده و در تلاش هستیم در نیمسال دوم از این سامانه به صورت رسمی رونمایی شود.
خالقی همینطور به تشریح لزوم توجه به ۶ ساعت الزامی طلاب پرداخت و اضافه كرد: طلاب علاوه بر ساعت های آموزشی كه برای آنها در نظر گرفته شده باید ۶ ساعت به صورت الزامی در مدرسه حضور یابند و برنامه ریزی این ۶ ساعت بر عهده مدارس است.

1397/07/29
18:37:55
5.0 / 5
4825
تگهای خبر: آموزش , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
کنکوری - konkoorist

کنکوری - konkoorist
konkoorist.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كنكوری محفوظ است

كنكوری

آمادگی برای کنکور