مهارت آموزان سیستان و بلوچستان در رقابتهای كشوری حضور بهم رساندند

مهارت آموزان سیستان و بلوچستان در رقابتهای كشوری حضور بهم رساندند كنكوری: زاهدان - معاون آموزش اداره كل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: 12 نفر از مهارت آموزان این استان هم اینك در هجدهمین دوره از رقابت های ملی مهارت بسر می برند.


جلیل شهریاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح كرد: این افراد پس از رقابت با 790 نفر از مهارت آموزان سیستان و بلوچستان به مرحله كشوری راه یافتند.
وی افزود: هجدهمین دوره رقابت ملی مهارت از 23 تا 28 تیر با حضور 544 جوان ماهر از 31 استان كشور در 33 رشته مهارتی در تهران در حال برگزاری است.
وی اضافه كرد: راه یافتگان مرحله كشوری سیستان و بلوچستان در رشته های نقاشی خودرو، صافكاری، فناوری مد، جوشكاری، قنادی، جواهر سازی، تعمیر و نگهداری خودروهای سنگین، طراحی گرافیك، طراحی و توسعه وب، كاشی كاری و نجاری به رقابت می پردازند.
معاون آموزش اداره كل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان ارتقای فرهنگ مهارت آموزی میان جوانان، معرفی آموزش های مهارتی، اهمیت و جایگاه آن در تولید شغل به عموم مردم و جلب نظر مسئولان، تولید فرصت مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و تجارب حرفه ای، شناسایی و معرفی افراد ماهر و نخبه به صنایع را همچون اهداف برگزاری رقابت های ملی مهارت ذكر كرد.
وی افزود: برگزیدگان نهایی این دوره به چهل و پنجمین دوره رقابت های جهانی مهارت به میزبانی روسیه در سال 2019 اعزام می شوند.
7316**3213


1397/04/26
14:34:47
5.0 / 5
4394
تگهای خبر: آموزش , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
کنکوری - konkoorist

کنکوری - konkoorist
konkoorist.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كنكوری محفوظ است

كنكوری

آمادگی برای کنکور