فعالیت معاون پرورشی دبستان گلستان آبادان تعلیق شد

فعالیت معاون پرورشی دبستان گلستان آبادان تعلیق شد كنكوری: آبادان -آموزش و پرورش آبادان اعلام نمود: معاون پرورشی خاطی یك دبستان كه اقدام به قیچی كردن موی یك دختر دانش آموز در این مدرسه كرده بود، تعلیق شد.


به گزارش كنكوری به نقل از ایرنا روابط عمومی آموزش و پرورش آبادان شنبه با صدور اطلاعیه ای در مورد این رخداد در دبستان گلستان این شهر با اشاره به این خبر اعلام نمود: دانش آموز دختر پایه ششم دبستان گلستان شهرستان آبادان به علت بلند بودن مو چند مورد تذكر از سوی معاون پرورشی دریافت می كند كه این دانش آموز علی رغم دریافت تذكر نسبت به كوتاه كردن موهای خود اقدامی نكرده است.
در این اطلاعیه آمده است: متاسفانه روز یكشنبه 16 اردیبهشت ماه سال جاری معاون پرورشی دبستان در اقدامی غیراصولی، نابخردانه و برخلاف موازین تربیتی اقدام به كوتاه نمودن 2 سانت از موی دانش آموز كه از مقنعه بیرون مانده بود می كند.
در ادامه این اطلاعیه آمده: اداره آموزش وپرورش آبادان به محض اطلاع از این رویداد، در ساعات اولیه معاون پرورشی مذكور را جهت عرضه توضیحات به اداره دعوت كرده و برای پیگیری این اتفاق همه اقدامات لازم را انجام می هد.
این اطلاعیه حلاكس است: در نخستین فرصت هم معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آبادان به همراه جمعی از مسئولین ستادی برای دلجویی از خانواده این دانش آموز به منزل وی می روند.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: بعد از دریافت شكایت اولیای دانش آموز پرونده تخلف برای معاون پرورشی مدرسه تشكیل و روز شنبه 22 اردیبهشت ماه 97 به هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری به اداره كل آموزش وپرورش خوزستان ارسال خواهد شد.
3015/7165/6002


1397/02/22
19:09:49
5.0 / 5
4418
تگهای خبر: آموزش , آموزش و پرورش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
کنکوری - konkoorist

کنکوری - konkoorist
konkoorist.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كنكوری محفوظ است

كنكوری

آمادگی برای کنکور