ولایتی تاكید كرد:

همكاری تنگاتنگ من و فرهاد رهبر، خبر استعفا فضاسازی است

همكاری تنگاتنگ من و فرهاد رهبر، خبر استعفا فضاسازی است كنكوری: رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اظهار داشت: همكاری تنگاتنگی بین من و فرهاد رهبر، معاونان وی و مدیریت اجرایی و علمی دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد.



به گزارش كنكوری به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، علی اكبر ولایتی بامداد امروز در حاشیه چهارمین همایش مرجعیت علمی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درمورد شایعه استعفای فرهاد رهبر از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: این حرف كاملا نادرست است ما از وجود فرهاد رهبر بعنوان یك فرد باتجربه و عالم كه سابقه بسیار ارزشمندی در مدیریت دانشگاه دارد، استفاده می نماییم.
وی اضافه كرد: یكی از موفق ترین دوره های ریاست دانشگاه تهران زمانی بود كه فرهاد رهبر رئیس این دانشگاه بود.
رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد تصریح كرد: وی سابقه معاونت رئیس جمهور در سازمان برنامه و بودجه را دارد و استاد تمام دانشگاه است.
ولایتی تصریح كرد: ما از اینكه فرهاد رهبر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی را برعهده دارند، خوشحالیم و همكاری تنگاتنگی بین من، فرهاد رهبر، معاونان و مدیریت اجرایی و علمی دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد و چنین موضوعی به هیچ وجه صحت ندارد.
وی با اشاره به فضاسازی ها و شایعات موجود پیرامون دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: این فضاسازی ها، القای شبهه از جانب كسانی است كه منافع آنها در دانشگاه آزاد اسلامی به خطر افتاده است.

1396/12/10
17:30:20
5.0 / 5
4490
تگهای خبر: دانشگاه , دانشگاه آزاد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۵
کنکوری - konkoorist

کنکوری - konkoorist
konkoorist.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كنكوری محفوظ است

كنكوری

آمادگی برای کنکور