تحصیل دانشگاهی مجانی معلولان در انتظار تایید شورای نگهبان

تحصیل دانشگاهی مجانی معلولان در انتظار تایید شورای نگهبان كنكوری: تهران- ایرنا- معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینكه لایحه پشتیبانی از حقوق افراد دارای معلولیت در مجلس به تصویب رسیده است، اظهار داشت: به محض تایید این لایحه در شورای نگهبان و ابلاغ آن توسط دولت، تحصیل تمامی معلولان در دانشگاه آزاد به صورت مجانی خواهد بود.


به گزارش روز یكشنبه گروه فرهنگی ایرنا از دانشگاه آزاد اسلامی، علیرضا منادی با تاكید بر ضرورت پشتیبانی از معلولان اضافه كرد: دولت همواره به فكر پشتیبانی از معلولان كه افرادی كارآمد و مفید برای جامعه هستند، بوده است و در همین راستا لایحه پشتیبانی از حقوق افراد دارای معلولیت را به مجلس عرضه داد.
وی به حضور و فعالیت برخی اعضای هیات علمی دارای معلولیت با مرتبه بالای علمی در دانشگاه آزاد اشاره نمود و اظهار داشت: همینطور دانشجویان دارای معلولیت در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند كه با تصویب این لایحه، ادامه تحصیل آنها به صورت مجانی خواهد بود.
معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح كرد: رئیس هیات موسس و هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد با پشتیبانی از این لایحه، اعلام آمادگی كردند هرگونه مساعدت از سوی دانشگاه در این زمینه صورت گیرد.
براساس لایحه پشتیبانی از حقوق افراد دارای معلولیت، افراد دارای معلولیت نیازمند واجد شرایط در سنین مختلف می توانند با معرفی سازمان از آموزش عالی مجانی در واحدهای آموزشی تابعه وزارتخانه های آموزش و پرورش، علوم تحقیقات و فناوری، بهداشت درمان و آموزش پزشكی، دیگر دستگاه های دولتی، دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر مراكز عالی غیردولتی از محل ردیف مربوطه در بودجه سنواتی بهره مند شوند.
فراهنگ **9022**1055
خبرنگار: رقیه نوری *انتشاردهنده: زینب كارگر


1396/10/17
15:54:52
5.0 / 5
4748
تگهای خبر: تحصیل , دانشگاه , دانشگاه آزاد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
کنکوری - konkoorist

کنکوری - konkoorist
konkoorist.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كنكوری محفوظ است

كنكوری

آمادگی برای کنکور