چهار فضای آموزشی بنیاد بركت در ایلام راه اندازی شد

چهار فضای آموزشی بنیاد بركت در ایلام راه اندازی شد كنكوری: ایلام - ایرنا - آیین افتتاح 76 طرح آموزشی بنیاد بركت با استفاده از ویدئو كنفرانس با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری و وزیر ارتباطات روز سه شنبه بصورت همزمان راه اندازی شد كه از این شمار چهار مدرسه در استان ایلام قرار دارد.


به گزارش كنكوری به نقل از ایرنا، این آیین پیش از ظهر امروز سه شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، سرپرست معاونت عمرانی استاندار، فرماندار، مسئول بنیاد بركت منطقه غرب كشور و جمعی از مسئولان محلی در سالن اجتماعات مخابرات برگزار گردید.
سرپرست اداره كل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مدارس شامل دبستان 12 كلاسه در شهر ایلام، مدرسه 6 كلاسه در ملكشاهی، دبستان 6 كلاسه در چرداول و مدرسه 6 كلاسه در شهرستان دره شهر است.
محمدرضا حیدری تصریح كرد: برای ساخت این مدارس كه در مجموع 30 كلاس درس با سه هزار و 430 متر مربع زیربنا دارند، بیش از 28 میلیارد ریال از جانب بنیاد بركت تعهد شده است.
به گفته وی، به همت بنیاد بركت از سال 78 تابحال عملیات ساخت 43 فضای آموزشی با 235 كلاس درس و 39 هزار و 416 متر مربع با تعهد 202 میلیارد ریال شروع شده كه از این تعداد تابحال 27 مدرسه تحویل و مابقی در حال ساخت هستند.
به گزارش كنكوری به نقل از ایرنا، امروز و همزمان بصورت ویدئو كنفرانس 76 فضای آموزشی بنیاد بركت با 600 كلاس درس در 26 استان كشور بعنوان هزارمین مدرسه این بنیاد افتتاح شدند.
بنیاد بركت مجموعه ای است تحت حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) كه در زمینه ساخت طرح های عمرانی در مناطق محروم كشور فعالیت می كند.
100 هزار دانش آموز در استان ایلام در مقاطع مختلف به تحصیل اشتغال دارند.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشار دهنده: حسن كهزادیان
7171/6119


1396/09/28
15:35:14
5.0 / 5
4685
تگهای خبر: آموزش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
کنکوری - konkoorist

کنکوری - konkoorist
konkoorist.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كنكوری محفوظ است

كنكوری

آمادگی برای کنکور