مشاور رییس سازمان نوسازی مدارس خبر داد:

فعالیت 27 هزار خیر كشور در حوزه مدرسه سازی

فعالیت 27 هزار خیر كشور در حوزه مدرسه سازی كنكوری: قزوین-ایرنا- مشاور ریاست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و رییس شورای بانوان خیر مدرسه ساز كشور اظهار داشت: از بین خیران میهن اسلامی27 هزار نفر در حوزه مدرسه سازی فعال می باشند كه پنج هزار تن از آنان را بانوان تشكیل می دهند.


به گزارش كنكوری به نقل از ایرنا، خدیجه نیزاری روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از دبستان 12 كلاسه فرهنگ تاكستان كه با حضور نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری و استاندار برگزار شد، اضافه كرد: تابحال شاهد اجرای طرح های بزرگی توسط بانوان خیر در سطح كشور بوده ایم كه امیدواریم این روند تداوم یابد.
مشاور رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اظهار داشت: تعهد خیران قزوین امسال در حوزه مدرسه سازی 80 میلیارد ریال بوده كه از این رقم 70 میلیارد ریال محقق شده و این نشان از عزم جدی این قشر برای كمك به ارتقای زیرساخت های حوزه آموزش است.
نیزاری با اشاره به اجر اخروی كه خداوند برای خیران در نظرگرفته است، اظهار نمود: تمامی اعمال انسان ها در این دنیا نتیجه و ثمره ای را به دنبال دارد ازاین رو چرا نباید انسان ها با اعمال خود نتیجه و ثمره ای نیك برای آخرت خود فراهم سازند؟

**مدرسه سازی از مهمترین باقیات صالحات است
استاندار قزوین هم در ادامه این آیین اظهار داشت: یكی از مهمترین باقیات صالحات برای انسان مدرسه سازی است.
عبدالمحمد زاهدی اظهار داشت: ساخت مدارس و مجموعه های آموزشی خیر و بركت زیادی در حوزه علم آموزی و خدمات رسانی به جامعه خواهد داشت.
وی اظهار نمود: انسان ها با مدرسه سازی و فعالیت در امور خیریه عاقبت به خیر می شوند و امیدواریم همه در چنین مسیرهای متعالی قدم برداریم.
آموزشگاه 12 كلاسه فرهنگ تاكستان با همت یك خیر با 13 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار در یك هزار و 617 متر مربع تولید شده است.
در ادامه این آیین با اهدای گل و لوح تقدیر از خیر این فضای آموزشی تجلیل شد.
سال قبل در استان قزوین 17 مدرسه توسط خیران ساخته و به بهره برداری رسید.
استان قزوین هم اكنون دارای 2 هزار و 209 واحد آموزشی فعال است.
شهرستان تاكستان به مركزیت شهری به همین نام در غرب استان قزوین قرار دارد.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی


1396/09/23
12:43:11
5.0 / 5
4881
تگهای خبر: آموزش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴
کنکوری - konkoorist

کنکوری - konkoorist
konkoorist.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كنكوری محفوظ است

كنكوری

آمادگی برای کنکور