اسامی كشته شده ها و مصدومان سانحه اتوبوس راهیان نور در سوسنگرد اعلام گردید

اسامی كشته شده ها و مصدومان سانحه اتوبوس راهیان نور در سوسنگرد اعلام گردید كنكوری: اهواز-ایرنا-مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان اسامی كشته شده ها و مصدومان سانحه واژگونی اتوبوس راهیان نور دانش آموزی كرج در سوسنگرد را اعلام نمود.


سعید رضوانی نیا سه شنبه شب در گفت وگو با ایرنا اعلام نمود: زهرا صابری، سكینه بیانی، فائزه دریادار، فتح الله سامانی پور چهار سرنشین اتوبوس مزبور هستند كه شامگاه سه شنبه در این تصادف جان باختند.
وی اظهار داشت: دو تن ازاین افراد دانش آموز، یك نفر كمك مربی و یك نفر راننده خودرو بوده اند.
رضوانی نام مصدومان این سانحه را زهرا امام قلی، افشین حمادی، حدیثه روزبان، بهنوش توده خرفی و داوود سردشتی اعلام نمود و اضافه كرد: مصدومان حادثه به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شده اند.
وی اظهار داشت: مدیر كل آموزش و پرورش خوزستان هم برای رسیدگی به روند درمان و سایر امور مربوط به این كاروان دانش آموزی در بیمارستان حضور یافته و جویای حال مصدومان شد.
وی اضافه كرد: این سانحه در ساعت 17 سه شنبه در كمربندی سوسنگرد و به دلیل انحراف به چپ اتوبوس و برخورد آن با یك دستگاه تویوتا رخ داده است.
یك منبع مطلع كه خواست نامش ذكر نشود هم به ایرنا اظهار داشت: با عنایت به تعداد كل سرنشینان اتوبوس و واژگون شدن آن بعد از تصادف، تعداد زخمی های این سانحه بطور قطع بیشتر از هشت نفر است.
وی در ادامه تعداد افرادی كه حالشان وخیم گزارش شده را هشت نفر ذكر كرد و اضافه كرد: تعدادی از زخمی های این سانحه به بیمارستان امام خمینی (ره ) اهواز وتعدادی دیگر به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شده اند.
شهرستان دشت آزادگان در غرب استان خوزستان واقع شده است.
شبك**1708**7164/6002خبرنگار: عاطفه جوادی**انتشار: علیرضا ارشادی


1396/09/22
01:12:07
5.0 / 5
4871
تگهای خبر: آموزش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
کنکوری - konkoorist

کنکوری - konkoorist
konkoorist.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كنكوری محفوظ است

كنكوری

آمادگی برای کنکور