تصویب طرح واگذاری اختیارات آموزشی به دانشگاه ها

تصویب طرح واگذاری اختیارات آموزشی به دانشگاه ها به گزارش كنكوری كلیات طرح واگذاری اختیارات آموزشی به دانشگاه ها در شورای عالی برنامه ریزی آموزشی، با حضور وزیر علوم تصویب گشت.



به گزارش كنكوری به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی در جلسه امروز شنبه شورای عالی برنامه ریزی آموزشی بر تسریع در فرایند بررسی و تصویب برنامه های درسی تصریح كرد.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در هشتصد و هشتاد و هفتمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی آموزشی تصریح كرد: باید شورای عالی برنامه ریزی را به سمت استاندارد سازی و تدوین سیاست های كلان سوق دهیم و تا حد ممكن اختیارات این حوزه به دانشگاه ها واگذار شود.
در این جلسه، برنامه درسی دوره كارشناسی «مدیریت آماد» كه توسط كمیته نظامی انتظامی پیشنهاد شده بود مطرح و به تصویب رسید.
همچنین كلیات طرح واگذاری اختیارات آموزشی به دانشگاه ها مورد تصویب قرار گرفت و مقرر شد مصادیق اختیارات در حوزه معاونت آموزشی متناسب با جایگاه مراكز آموزش عالی در نظام سطح بندی در اسرع وقت مشخص و به دانشگاه های مجری ابلاغ شود.
در ادامه، هشتصد و هشتاد و هفتمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی آموزشی، تعدادی از برنامه های پیشنهادی دانشگاه های سطح یك هم با استناد به آیین نامه واگذاری اختیارات برنامه ریزی درسی به دانشگاه ها به اطلاع و تایید شورای عالی برنامه ریزی رسید.
این برنامه ها از مهر ۱۳۹۷ در تمامی دانشگاهها بعد از كسب مجوز شورای گسترش آموزش عالی قابل اجرا است.
 

1396/09/04
00:10:59
5.0 / 5
4948
تگهای خبر: آموزش , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۲
کنکوری - konkoorist

کنکوری - konkoorist
konkoorist.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كنكوری محفوظ است

كنكوری

آمادگی برای کنکور