رونمایی از محصول دانش بنیان مانیتورینگ و حفاظت پیشرفته با حضور سخنگوی دولت

رونمایی از محصول دانش بنیان مانیتورینگ و حفاظت پیشرفته با حضور سخنگوی دولت به گزارش کنکوری، هرمزگان با حضور علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت از برخی از محصولات نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ رونمایی گردید.


علیرضا نصیری رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار داشت: از بین دو هزار و ۵۰۰ محصول، ۲۵ محصول بعنوان طرح های برتر در این دوره از نمایشگاه اینوتکس2024 انتخاب شده اند که چهار طرح بعنوان طرح برتر انتخاب گردید که با حضور علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت رونمایی شدند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مهم برگزاری نمایشگاه ها کم کردن فاصله صنعت از بازار است و شرکتهای هرمزگانی تابحال همواره جزء شرکتهای برتر این حوزه بوده اند.
نصیری بیان نمود: شرکتهای فناور و دانش بنیان هرمزگان از لحاظ کیفی در جایگاه خوبی نسبت به سایر رقبای خود قرار داشته و همواره حضور فعال در زمینه فناوری دارند.
رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان بیان نمود: یکی از شرکتهای فعال استان هرمزگان در حوزه الکترونیک که در سال ۱۴۰۲ به صورت نوپا دانش بنیان شده و روی تحقیق توسعه محصولات در رابطه با کنترل و مانیتورینگ الکتروموتورها متمرکز است.
این شرکت توانسته تجهیزی جهت کنترل مانیتورینگ و حفاظت پیشرفته الکتروموتورهای Low Voltage را فراهم آورد.
وی ادامه داد: این محصول برای حفاظت و کنترل موتورهای فشار ضعیف در مقابل خطاهای جریانی و تنش های دمایی طراحی شده است به صورتی که با نمونه برداری از جریان های موتور و حذف نویزهای فرکانس بالا تحلیل و بررسی سیگنال را به صورت هارمونیکی انجام می دهد و با استخراج مؤلفه اصلی و همینطور محاسبات مقادیر موثر جریان رویدادهای خطا را به صورت برخط شناسایی و ذخیره می کند.




منبع:

1403/03/19
12:13:11
5.0 / 5
180
تگهای خبر: شركت , طراحی , علم و فناوری , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
کنکوری - konkoorist

کنکوری - konkoorist
konkoorist.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كنكوری محفوظ است

كنكوری

آمادگی برای کنکور