معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی مطرح كرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت های رسانه های انقلابی در فضای مجازی

ضرورت استفاده از ظرفیت های رسانه های انقلابی در فضای مجازی به گزارش کنکوری معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات با اشاره به لزوم تعیین نوع هم افزایی اعضا در کمیته تبلیغ مجازی اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های رسانه های انقلابی در فضای مجازی ضروری می باشد.



به گزارش کنکوری به نقل از مهر، حجت الاسلام سعید روستا آزاد بامداد سه شنبه در هشتمین جلسه هماهنگی نهادهای حوزوی که با موضوع «تبلیغ مجازی، رسانه ای و کارهای هنری» و با همت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار داشت: باید پیش از فرارسیدن ماه مبارک رمضان کمیته تبلیغ مجازی با حضور نمایندگانی از مراکز و نهادهای مختلف تشکیل گردد که امر مبارکی است؛ البته در گذشته این کمیته تشکیل یافته بود و الان باید احیا گردد.
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در ادامه اضافه کرد: در کمیته تبلیغ مجازی باید معیّن گردد که اعضای این کمیته چه نوع هم افزایی باید داشته باشند؛ همین طور در بحث انتشار خبر، خبرگزاری مهر می تواند اخبار حوزه را به خوبی انتشار دهد و یک فایل را برای حوزه در قالب مصاحبه، گزارش، نشست تخصصی، یا هر قالب دیگری باز کند و اخبار در رابطه با حوزه را منتشر نماید؛ این خبرگزاری، سویه های انقلابی دارد.
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به برگزاری نشست های مجازی ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ و موضوعات آن، اضافه کرد: نشست های ماه رمضان شروع شده و این جلسه ها شامل سخنرانی اشخاصی همچون حجج اسلام رفیعی، قرائتی، لسانی و خسروپناه، و خانم اردبیلی و… خواهد بود که برای شرکت کنندگان در آن مجموع مبلغ ۷۰ میلیون تومان جوایز در نظر گرفته شده و طلاب و مبلغان سراسر کشور می توانند در این جلسه ها شرکت نمایند.
در ادامه این جلسه، حجت الاسلام محمد شیخ الاسلامی با یادآوری جلسه دو سال قبل با حجت الاسلام واعظی رئیس دفتر تبلیغات اظهار داشت: کارگروه ویژه ای در حوزه فضای مجازی تشکیل یافت و پس از دیدار مسئولین دفتر تبلیغات اسلامی با رهبر معظم انقلاب و تأکیدات ایشان بر ورود مبلغان به فضای مجازی، این کارگروه ویژه به معاونت فضای مجازی تبدیل شد.
معاون فضای مجازی، رسانه و هنر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به مطالعاتی که انجام شده و اقدامات بسیاری که در حوزه فضای مجازی صورت گرفته است، اظهار داشت: با تمام آن وضعیت و تاکیداتی که مقام معظم رهبری دارند و بودجه هایی که در این حوزه هزینه می شود، به این نتیجه دست یافتیم که ضعف های فناورانه و عدم انطباق منطق ذهنی تصمیم گیران عرصه مجازی با منطق حاکم بر فضای مجازی دلیل عدم پیشروی دراین زمینه است.


منبع:

1400/01/24
20:57:08
5.0 / 5
167
تگهای خبر: تبلیغات , شركت , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۵
کنکوری - konkoorist

کنکوری - konkoorist
konkoorist.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كنكوری محفوظ است

كنكوری

آمادگی برای کنکور