دانشگاه علم و صنعت اطلاعیه داد؛

جلسات دفاع به صورت مجازی برگزار گردد

جلسات دفاع به صورت مجازی برگزار گردد به گزارش كنكوری دانشگاه علم و صنعت در مورد محدودیت های اعمال شده در هفته جاری، نحوه فعالیت كاركنان و حضور آنها اطلاعیه داد.



به گزارش کنکوری به نقل از مهر، دانشگاه علم و صنعت در اطلاعیه ای وضعیت فعالیت دانشگاه را در بازه زمانی ۸ آذر تا ۱۴ آذر اعلام نمود.
در این اطلاعیه آمده است؛
۱- ضمن اعلام تعطیلی فعالیتهای حضوری دانشگاه در بازه زمانی ۸ آذر لغایت ۱۴ آذر مدیران واحدها لازم است به نحوی برنامه ریزی کنند که کلاس های آموزشی و جلسات دفاعیه دانشجویان تحصیلات تکمیلی به صورت الکترونیکی انجام پذیرد. بدیهی است تمامی برنامه ها و فعالیتهای ضروری دانشگاه به صورت دورکاری و بدون حضور فیزیکی پرسنل دانشگاه کمافی السابق ادامه می یابد.
۲- اقدامات ضروری پشتیبانی بویژه پشتیبانی از سامانه های مجازی و مرکز فاوای دانشگاه لازم است با برنامه ریزی مناسب بدون هر گونه وقفه و خللی در فعالیتهای آموزشی پژوهشی و فناوری دانشگاه اجرا شود و کلیه درخواست های دانشجویی که از راه ایمیل به کارشناسان مربوطه ارسال می شود به صورت الکترونیکی پیگیری گردد.
۳- با عنایت به این که برخی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای انجام تحقیقات ضروری در خوابگاه های دانشگاه ساکن می باشند، پشتیبانی های رفاهی دانشجویی خوابگاه ها با حضور حداقل نفرات برنامه ریزی شود. بدیهی است اسکان جدید دانشجویان تحصیلات تکمیلی در خوابگاه ها به بهبود شرایط و کاهش محدودیت ها که توسط ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام خواهد شد موکول می شود.
۴- محدودیت های هفته آتی مشمول نیروهای شرکتی دانشگاه هم است و فعالیتهای پشتیبانی ضروری شرکتهای مذکور به صورت شیفتی با حداقل نیرو صورت خواهد گرفت و مدیران شرکتهای یاد شده، باید با برنامه ریزی لازم برای فعالیتهای فوق، برنامه حضور نیروهای شیفتی مربوطه برای بازه زمانی مذکور را به امور خدمات و پشتیبانی ارسال تا بعد از بررسی و جمع بندی توسط معاون اداری مالی و مدیریت منابع و دریافت تأییدیه از رئیس دانشگاه مطابق برنامه مذکور اقدام نمایند.
بدیهی است کلیه افرادی که حضورشان در دانشگاه مجاز شمرده می شود، لازم است پروتکل های بهداشتی را به دقت و به صورت کامل اجرا کنند.


منبع:

1399/09/08
21:26:32
5.0 / 5
1155
تگهای خبر: آموزش , پژوهش , تحصیل , تحقیقات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۲
کنکوری - konkoorist

کنکوری - konkoorist
konkoorist.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كنكوری محفوظ است

كنكوری

آمادگی برای کنکور