برگزاری مدرسه كسب وكار دانشگاه علمی كاربردی از 16آذر

برگزاری مدرسه كسب وكار دانشگاه علمی كاربردی از 16آذر به گزارش كنكوری مدیر كل دفتر نوآوری، فناوری و تجاری سازی دانشگاه علمی كاربردی اظهار داشت: دومین دوره مدرسه كسب وكار دانشگاه، باهدف تقویت مهارت دانشجویان برای ورود به بازار كار حرفه ای از 16 آذر انجام می شود.



به گزارش کنکوری به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، حسین موسی زاده از برگزاری دومین دوره مدرسه کسب وکار در این دانشگاه آگاهی داد.
وی اضافه کرد: باتوجه به برگزاری موفقیت آمیز نخستین دوره مدرسه کسب وکار، دومین دوره این مدرسه با هدف تقویت مهارت های ورود موفق دانشجویان و دانش آموختگان به بازار کار حرفه ای و آشنایی با فرصت ها و روندهای خلق ارزش و ثروت در دنیا از ۱۶ آذر ماه به مدت ۱۰ جلسه انجام می شود.
مدیر کل دفتر نوآوری، فناوری و تجاری سازی دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار داشت: در این رویداد که با حمایت دانشگاه جامع علمی کاربردی از برنامه های نوآورانه برگزار می شود، داوطلبان، الفبای راه اندازی و توسعه کسب وکار شخصی خودرا می آموزند و با تجربیات شرکت های دانش بنیان و نوپا آشنا شده و طراحی و توسعه یک محصول یا خدمت فناورانه را تمرین می کنند.
موسی زاده گفت: دانشجویان، دانش آموختگان، کارآفرینان و فعالان کسب و کارهای نوپا برای اطلاع از مراحل ثبت نام و پذیرش در دومین مدرسه کسب وکار دانشگاه جامع علمی کاربردی می توانند به سامانه آموزش دانشگاه جامع علمی کاربردی به آدرس https: //eduold.uast.ac.ir/business/business_reg مراجعه کنند.


منبع:

1399/09/06
19:30:22
5.0 / 5
959
تگهای خبر: آموزش , ثبت نام , دانشجو , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲
کنکوری - konkoorist

کنکوری - konkoorist
konkoorist.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كنكوری محفوظ است

كنكوری

آمادگی برای کنکور