رئیس بسیج اساتید دانشگاه های تهران:

ایجاد گروه های علمی حل مسئله با مبحث زن و خانواده در دانشگاه ها

ایجاد گروه های علمی حل مسئله با مبحث زن و خانواده در دانشگاه ها كنكوری: رئیس بسیج اساتید دانشگاه های تهران بر ایجاد گروه های علمی حل مساله با دو موضوع زن و خانواده در دانشگاه های تهران اصرار كرد و این حركت را در راه حل مشكلات مربوط به حوزه زنان و خانواده دانست.



به گزارش کنکوری به نقل از مهربه نقل از بسیج اساتید دانشگاه های تهران، جلیل دارا در اولین جلسه معاونین امور بانوان و خانواده دانشگاه های تهران که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار گردید اضافه کرد: خانواده بعنوان یک نهاد مهم و زن بعنوان یک کارگزار موثر در خانواده و جامعه، نقش موثری در شکل گیری جامعه مطلوب اسلامی دارند.
وی افزود با وقوع انقلاب اسلامی تحولی بنیادین در معرفی شان و جایگاه واقعی زن در جامعه صورت گرفته است که باید البته باید برای رساندن این شان به جایگاه مطلوبش تلاش نمود و این وظیفه بر عهده قشر تحصیلکرده و دانشگاهی است.
دارا بر ایجاد گرو های علمی حل مسئله با دو مبحث زن و خانواده در دانشگاه های تهران تصریح کرد و این حرکت را در راه حل مشکلات مربوط به حوزه زنان و خانواده دانست.
دارا افزود امروز جایگاه زن در نظام اسلامی در نقش یک نیروی موثر تمدن ساز است و جامعه اسلامی متعالی زمانی شکل می گیرد که نظام خانواده بر اساس فرامین دینی و ارزش های اسلامی استوار گردد.
در این جلسه جمیله علم الهدی دبیر شورای تحول و نوسازی آموزش کشور هم بر تلاش فکری و نظری اساتید در حوزه مطالعات زنان و خانواده اشاره نمود و نقش اساتید را نقش محوری معرفی نمود.


منبع:

1399/07/11
17:13:20
5.0 / 5
1367
تگهای خبر: آموزش , تحصیل , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
کنکوری - konkoorist

کنکوری - konkoorist
konkoorist.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كنكوری محفوظ است

كنكوری

آمادگی برای کنکور