امشب آخرین مهلت انتخاب رشته پذیرفته شدگان آزمون دكتری دانشگاه آزاد

امشب آخرین مهلت انتخاب رشته پذیرفته شدگان آزمون دكتری دانشگاه آزاد پروسه انتخاب رشته دوره دكتری تخصصی سال 99 دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبانی كه در آزمون سراسری دوره دكتری تخصصی سازمان سنجش آموزش كشور شركت كرده اند، ساعت 24 امشب دوشنبه 10 شهریور ماه اختتام می یابد.


به گزارش کنکوری به نقل از ایسنا، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته بر طبق کارنامه صادره از طرف سازمان سنجش آموزش کشور می توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/ محل را در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.
متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی همین طور لازم است با مراجعه به سامانه www.azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت نمایند و بعد از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته گرایش مورد تقاضا در دانشگاه آزاد اسلامی بوسیله سامانه مذکور انتخاب رشته کنند.
داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از طرف سازمان سنجش آموزش کشور وکد ملی مبادرت به ورود به سامانه کرده و بعد از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته محل های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام نمایند.
دکتر بهروز طهماسب کاظمی رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این خصوص با اعلان اینکه پروسه انتخاب رشته برای ادامه تحصیل در دوره دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مستقل و بوسیله پایگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی انجام می شود، اظهار نمود: داوطلبان بعد از انتخاب رشته در صورت کسب نمره لازم برای رشته محل انتخابی و ارائه سوابق تحصیلی خود برابر بند ۴ قانون سنجش و پذیرش دانشجو برای مصاحبه دعوت خواهند شد.
وی با اعلان اینکه داوطلبان می تواند حداکثر ۸۰ رشته محل را برای دعوت به مصاحبه انتخاب کنند، تاکید کرد: با تمهیدات اندیشیده شده داوطلبان می توانند تمامی رشته محل های موجود در دانشگاه برای رشته تحصیلی مد نظر را به ترتیب اولویت درخواستی خود انتخاب کنند.
رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی با اعلان اینکه همچون سال قبل قریب به ۱۰ هزار ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد، اظهار داشت: حدود ۵۴ درصد از این ظرفیت متعلق به رشته های علوم انسانی، ۱۸ درصد متعلق به فنی و مهندسی، ۱۶ درصد متعلق به علوم پایه، ۸ درصد متعلق به رشته های کشاورزی و حدود ۴ درصد متعلق به رشته های هنر است.



1399/06/10
11:08:51
5.0 / 5
1519
تگهای خبر: آموزش , امتحان , تحصیل , ثبت نام
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
کنکوری - konkoorist

کنکوری - konkoorist
konkoorist.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كنكوری محفوظ است

كنكوری

آمادگی برای کنکور