مهلت دریافت كارت آزمون دكتری وزارت بهداشت باردیگر تمدید گردید

مهلت دریافت كارت آزمون دكتری وزارت بهداشت باردیگر تمدید گردید به گزارش كنكوری رئیس مركز سنجش آموزش پزشكی از اختصاص مهلت مجدد برای دریافت كارت ورود به جلسه و تكمیل فرم خوداظهاری داوطلبان متقاضی شركت در آزمون دكتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) سال ۱۳۹۹ اطلاع داد.


دکتر سعید هاشمی در گفتگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب، اظهار نمود: مرکز سنجش آموزش پزشکی در جهت تکریم داوطلبانی که به هر علتی موفق به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خود نشده اند، می خواهد برای آخرین بار مهلت دو ساعته ای را به آنان اختصاص دهد.
ایشان در ادامه خاطرنشان کرد: سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی از ساعت ۸ تا ۱۰ بامداد فردا، پنج شنبه ۹ مرداد ماه برای این داوطلبان باز خواهد بود و این افراد می توانند کارت ورود به جلسه را دریافت و فرم خوداظهاری را تکمیل کنند.
هاشمی از ابتلای ۱۷۶ داوطلب آزمون دکتری وزارت بهداشت به کرونا اطلاع داد و اظهار داشت: افرادی که قبلا در فرم خوداظهاری ابتلای خود به کرونا را اعلام کرده اند، در محل جداگانه ای آزمون خواهند داد. همینطور اسامی داوطلبان مبتلا، پیش از آزمون از راه مرکز سنجش آموزش پزشکی به دانشگاه های مربوطه اعلام خواهد شد و دانشگاه ها موظف می باشند بعد از برقراری تماس با داوطلب مورد نظر، محل آزمون وی را یک روز پیش از برگزاری به داوطلب اعلام کنند و هماهنگی های لازم جهت شرکت داوطلب در آزمون و ایجاد محیط ایمن برای سایر داوطلبان صورت گیرد.
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت تاکید کرد: بر مبنای آخرین تصمیمات اعمال شده، آزمون دکتری سال ۹۹ وزارت بهداشت در تاریخ های ۱۰ تا ۱۲ مردادماه در حوزه های امتحانی سراسر کشور برگزار می گردد.
به گزارش کنکوری به نقل از ایسنا، پیش از این، مهلت دریافت کارت آزمون دکتری وزارت بهداشت، دوبار و برای روزهای سه شنبه ۷ و چهارشنبه ۸ مردادماه تمدید شده بود.




منبع:

1399/05/09
12:05:49
5.0 / 5
1898
تگهای خبر: آموزش , امتحان , پزشكی , پژوهش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۴
کنکوری - konkoorist

کنکوری - konkoorist
konkoorist.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كنكوری محفوظ است

كنكوری

آمادگی برای کنکور