دانشگاه الزهرا اعلام كرد؛

انگیزه بالای هیات علمی در آموزش مجازی

انگیزه بالای هیات علمی در آموزش مجازی به گزارش كنكوری دانشگاه الزهرا اعلام نمود: آموزش مجازی با اشتیاق و انگیزه بالای اعضای هیات علمی و مدعو به سرعت طی دو هفته فراگیر شده و انتظار می رود تا ۹۵ درصد دروس را پوشش دهد.



به گزارش كنكوری به نقل از مهر، دانشگاه الزهرا در اطلاعیه ای اعلام كرد؛ آموزش مجازی با اشتیاق و انگیزه بالای اعضای هیات علمی و مدعو به سرعت طی دو هفته فراگیر شده است و انتظار می رود تا ۹۵ درصد دروس را پوشش دهد.
سامانه آموزش مجازی شامل ادوب كانكت برای كلاس های همزمان و برخط و مودل (ال ام اس ) برای كلاس های غیر همزمان استفاده می شود.
اگر چه اعضای هیات علمی و مدعو در كلاس های مجازی و حضوری آموزش های لازم را برای كار با این سامانه ها فرا گرفته اند و دوره های تكمیلی هم تا ۲۸ اسفند ادامه دارد ولی در یك حركت خود جوش و پرارزش اعضای هیات علمی مهارت ها و تجارب خود با كار با این سامانه ها را در چارچوب كلیپ و اسلاید آماده و به اشتراك می گذارند.
این جلوه ای از همدلی برای بهبود كارایی و اثربخشی برگزاری كلاس های آموزش مجازی و كاهش خسارات كرونا است و سرمایه انسانی قابل توجهی در این فرآیند انباشته می شود كه برای همیشه در دانشگاه قابل استفاده می باشد.

1398/12/25
23:43:47
5.0 / 5
3352
تگهای خبر: آموزش , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
کنکوری - konkoorist

کنکوری - konkoorist
konkoorist.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كنكوری محفوظ است

كنكوری

آمادگی برای کنکور