با محوریت ناشنوایان و كم شنوایان؛

واحد بین الملل فرشتگان دانشگاه آزاد افتتاح می شود

واحد بین الملل فرشتگان دانشگاه آزاد افتتاح می شود به گزارش كنكوری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل فرشتگان از افتتاح این واحد دانشگاهی در روز ۲۶ بهمن اطلاع داد.



به گزارش كنكوری به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دكتر علی مقداری با اشاره به اینكه واحد بین الملل فرشتگان در روز شنبه ۲۶ بهمن با حضور مسؤلان دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح می گردد، اظهار داشت: این واحد دانشگاهی مختص ناشنوایان و كم شنوایان است كه تابحال توانسته مجوز ۸ رشته تحصیلی را دریافت كند و از نیمسال دوم سال تحصیلی جاری جذب دانشجو داشته باشد.
وی با اشاره به اینكه جزئیات جذب دانشجو توسط مركز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اعلام خواهد شد، اظهار داشت: رشته های تحصیلی این واحد دانشگاهی شامل نقاشی، عكاسی، گرافیك، معماری داخلی، فناوری اطلاعات، علوم ورزشی و مترجمی زبان در دوره های كاردانی و كارشناسی است.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل فرشتگان تاكید كرد: این واحد دانشگاهی با محوریت جامعه ناشنوایان و كم شنوایان و با در نظر گرفتن امكانات و محیط آموزشی متناسب با استانداردهای جهانی برای دستیابی به یك دانشگاه پویا طراحی شده است.

1398/11/24
02:15:38
5.0 / 5
3977
تگهای خبر: آموزش , استاندارد , تحصیل , دانشجو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
کنکوری - konkoorist

کنکوری - konkoorist
konkoorist.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كنكوری محفوظ است

كنكوری

آمادگی برای کنکور