مهلت ثبت نام آزمون دكتری تمدید گردید

مهلت ثبت نام آزمون دكتری تمدید گردید به گزارش كنكوری مشاور عالی سازمان سنجش آموزش كشور از تمدید مهلت ثبت نام جهت شركت در آزمون دكتری تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۱۴ آذر ماه جاری اطلاع داد.


دكتر حسین توكلی در گفتگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب اظهار نمود: به منظور فراهم آوردن شرایط لازم برای آن دسته از داوطلبان شركت در آزمون دكتری تخصصی PHD سال ۹۹ در هشت گروه آموزشی و ۳۴۵ كد رشته امتحانی شامل ۱۶۳ كد رشته گروه آزمایشی علوم انسانی، ۴۵ كد رشته علوم پایه، ۶۰ كد رشته گروه فنی و مهندسی، ۳۵ كد رشته گروه كشاورزی، ۷ كد رشته هنر، ۲۶ كد رشته دامپزشكی و ۹ كد رشته زبان های خارجی، برای پذیرش دانشجو در دوره های روزانه، شبانه دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه ها و موسسات آموزشی غیر انتفاعی، غیر دولتی و همینطور پردیس خودگردان دانشگاه ها برگزار می گردد مهلت ثبت نام در این آزمون كه از روز چهارشنبه ۶ آذر ماه از راه سایت سازمان سنجش آموزش كشور شروع شده بود تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۱۴ آذر ماه تمدید گردید.
دكتر توكلی از ثبت نام بیشتر از ۸۶ هزار داوطلب در آزمون دكتری ۹۹ اطلاع داد و تصریح كرد: افرادی كه تا كنون نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمودند هم می توانند در مهلت تمدید شده نسبت به ویرایش اطلاعات خود در این آزمون اقدام نمایند.
به قول وی، كارت ورود به جلسه آزمون روز سه شنبه ۶ اسفند ماه شروع می شود و مهلت دریافت كارت ورود به جلسه آزمون تا روز پنج شنبه ۸ اسفند ادامه دارد.
او در آخر تصریح كرد: آزمون دكتری سال ۹۹ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی روز جمعه نهم اسفند ماه سال ۹۸ در حوزه های امتحانی تعیین شده، برگزار می گردد.



1398/09/13
16:03:59
5.0 / 5
4309
تگهای خبر: آزمایش , آموزش , امتحان , پزشكی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
کنکوری - konkoorist

کنکوری - konkoorist
konkoorist.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كنكوری محفوظ است

كنكوری

آمادگی برای کنکور