آموزش راه اندازی كسب و كار حوزه فناوری دانش بنیان در دانشگاه آزاد

آموزش راه اندازی كسب و كار حوزه فناوری دانش بنیان در دانشگاه آزاد به گزارش كنكوری سرپرست اداره كل سیاست گذاری و نظارت راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: یكی از برنامه های این اداره كل، آموزش راه اندازی كسب و كار در حوزه فناوری دانش بنیان است تا منجر به ثروت آفرینی شود.


به گزارش كنكوری به نقل از ایسنا، مهندس وحید ضرغامی با تاكید بر ضرورت تحول دانشگاه به سمت دانشگاهی كه رسالت اجتماعی داشته و نیازهای جامعه را با نگاه علمی حل كند، اظهار نمود: این مورد یك نیاز اصلی است و باید در دانشگاه با تلاش بی وقفه برای رسیدن به این هدف فعالیت كرد.
وی با اشاره به اینكه حوزه فناوری و نوآوری یك گام تحولی است كه دانشگاه آزاد اسلامی به آن رسیده است، اظهار داشت: این حوزه نیازمند سیاست گذاری، تنظیم برنامه ها و راهنمایی های درستی است كه به پیشبرد اهداف كمك كرده و موانع فعالیت های دانش بنیان و كارآفرینی ها را برمی دارد.
وی با اشاره به اینكه در اداره كل سیاست گذاری و نظارت راهبردی به دنبال ایجاد زیرساخت های لازم هستیم، اظهار نمود: هم اكنون جامعه دانشگاهی درمورد راه اندازی كسب و كار در دانشگاه، آموزش موردنیاز را نمی بیند. یكی از برنامه های این اداره كل، آموزش راه اندازی كسب و كار در حوزه فناوری دانش بنیان است تا منجر به ثروت آفرینی شود. همینطور تدوین برنامه های لازم برای برخی ابزارهای تجاری سازی مانند دیجیتال ماركتینگ كه امر تجاری سازی را تسهیل می كند، از دیگر اولویت هاست.
مهندس ضرغامی با تاكید بر ضرورت توجه به حوزه كشاورزی در دانشگاه، خاطرنشان كرد: در اداره كل سیاست گذاری و نظارت راهبردی، به دنبال این هستیم كه از دانش كشاورزی در دانشگاه بهره برده و برنامه ای برای دانشگاه تدوین نماییم كه مسیر حركت دانشگاه در توسعه فناوری ها و ثروت آفرینی از آنها تسهیل شود.




منبع:

1398/07/30
10:39:47
5.0 / 5
4683
تگهای خبر: آموزش , دانشگاه , دانشگاه آزاد , دیجیتال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
کنکوری - konkoorist

کنکوری - konkoorist
konkoorist.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كنكوری محفوظ است

كنكوری

آمادگی برای کنکور