یك گام جلوتر از دیگران باشید

یك گام جلوتر از دیگران باشید كنكوری: ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش مرحله اول تمدید گردید.


به گزارش كنكوری به نقل از ایسنا، بنابراعلام سازمان سنجش، قابل توجه دبیرستان ها، مراكزآموزشی، و دانش آموزان علاقمند به شركت در آزمون های مرحله ای و جامع (مقاطع دهم، یازدهم، دوازدهم و پیش دانشگاهی) ثبت نام مرحله اول آزمون های آزمایشی سنجش تا روز شنبه مورخ ۲۷ مهر ۹۸ تمدید گردید و بوسیله پایگاه اطلاع رسانی شركت تعاونی خدمات آموزشی كاركنان سازمان سنجش آموزش كشور، به نشانی www.sanjeshserv.ir قابل دسترسی است.
ثبت نام برای آزمون مرحله اول از مجموعه آزمون های آزمایشی سنجش برای سال تحصیلی ۹۸-۹۹ روی پایگاه اینترنتی شركت تعاونی خدمات آموزشی كاركنان سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی www.sanjeshserv.ir تا تاریخ ۲۷ مهر ۹۸ تمدید گردید.
آزمون های آزمایشی سنجش برای دانش آموزان دبیرستانی، در پایه های دهم، یازدهم، دوازدهم و همین طور فارغ التحصیلان پیش دانشگاهی، برگزار می گردد.
این آزمون ها شامل آزمون های مرحله ای و آزمون های جامع می­ باشد و دانش آموزان پایه های تحصیلی دهم، یازدهم، دوازدهم و فارغ التحصیلان پیش­ دانشگاهی با شركت در آزمون های آزمایشی سنجش قادر خواهند بود با آمادگی كامل در امتحانات نوبت اول و نوبت دوم و همین طور در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ شركت كنند.
مدیران و مشاوران محترم دبیرستان­ ها و آموزشگاه­ ها می­ توانند برای اطلاع و برخورداری از تسهیلات و تخفیفات ویژه ثبت­ نام­ های گروهی با شماره تلفن­های ۳-۸۸۸۴۴۷۹۱ - ۰۲۱ تماس حاصل نمایند.
همین طور دانش­ آموزان برای كسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از جزئیات این آزمون­ ها به پایگاه اینترنتی شركت تعاونی خدمات آموزشی به نشانی www.sanjeshserv.ir و كانال تلگرامی به آدرس sanjesheducationgroup@ بازگشت نمایند.
شماره تماس: ۴۲۹۶۶-۰۲۱
روابط عمومی شركت تعاونی خدمات آموزشی كاركنان سازمان سنجش آموزش كشور


انتهای رپرتاژ آگهی


1398/07/26
18:53:00
5.0 / 5
4300
تگهای خبر: آزمایش , آموزش , امتحان , اینترنت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۱
کنکوری - konkoorist

کنکوری - konkoorist
konkoorist.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كنكوری محفوظ است

كنكوری

آمادگی برای کنکور