شرایط بازگشت دانشجویان بازمانده از تحصیل دانشگاه آزاد اعلام گردید

شرایط بازگشت دانشجویان بازمانده از تحصیل دانشگاه آزاد اعلام گردید كنكوری: معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه و معاون علوم، مهندسی و كشاورزی دانشگاه، دستورالعمل بازگشت به تحصیل دانشجویان بازمانده از تحصیل دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ كردند.


به گزارش كنكوری به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین دكتر عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه و دكتر جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و كشاورزی دانشگاه، دستورالعمل بازگشت به تحصیل دانشجویان بازمانده از تحصیل را به رؤسای استانها، واحدها، مراكز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ كردند.
براساس این دستورالعمل ادامه تحصیل دانشجویان رشته های غیرپزشكی دانشگاه آزاد اسلامی كه به دلیلهای مختلف از ادامه تحصیل باز مانده اند (به جز دانشجویانی كه به سبب وضعیت نامطلوب تحصیلی اخراج آموزشی شده اند) در صورت مراجعه، تا اختتام ۹۹/۶/۳۱ بلامانع اعلام می شود.
این دستورالعمل مشمول دانشجویان تحصیلات تكمیلی كه فقط اختتام نامه/ رساله آنها باقی مانده است، نمی گردد، پس برای این دانشجویان برابر ضوابط و مقررات آموزشی و با رعایت قوانین نظام وظیفه تصمیم گیری بعمل می آید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بر طبق بندهای این دستورالعمل افرادی كه رشته/گرایش آنها در واحد دانشگاهی دایر نبوده و در شرایط كنونی واحد و مركز پذیرش دانشجو ندارند، مشمول این دستورالعمل نمی شوند.




منبع:

1398/07/21
19:52:29
5.0 / 5
3913
تگهای خبر: آموزش , پزشكی , تحصیل , دانشجو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵
کنکوری - konkoorist

کنکوری - konkoorist
konkoorist.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كنكوری محفوظ است

كنكوری

آمادگی برای کنکور