مشاور رئیس دانشگاه علم و صنعت:

با عاملان مسمومیت دانشجویان برخورد می نماییم

با عاملان مسمومیت دانشجویان برخورد می نماییم به گزارش كنكوری مشاور عالی رئیس دانشگاه علم و صنعت ضمن تشریح آخرین وضعیت مسمومیت دانشجویان اظهار داشت:  به طور حتم با عاملان این حادثه برخورد خواهیم كرد.



به گزارش كنكوری به نقل از مهر، علی صدر با حضور در شبكه خبر درباره مسمومیت دانشجویان این دانشگاه توضیح داد و اظهار داشت: بامداد روز گذشته برخی از دانشجویان ساكن خوابگاه ها به بهداری دانشگاه بازگشت كردند و برخی دیگر با اورژانس تماس مستقیم گرفتند.
مدیر كل حوزه ریاست دانشگاه علم و صنعت با بیان اینكه حدود ۷۰ نفر متاسفانه با علایم مسمومیت به بهداری دانشگاه بازگشت كردند، اظهار داشت: از این تعداد ۲۰ نفر با بستری و مراقبت حالشان بهتر شد و مرخص شدند.
وی اضافه كرد: یك نفر در بیمارستان بستری شده كه حال این دانشجو نیز مساعد است و معاون دانشجویی در حال انجام كارهای ترخیص است. سایر دانشجویان به صورت سرپایی مداوا شدند و حالشان خوب است.
مشاور عالی رئیس دانشگاه علم و صنعت در پاسخ به این پرسش كه گفته می شود آمار دانشجویان مسموم شده حدود ۱۵۰ نفر است، اظهار داشت: با عنایت به مراجعاتی كه به بهداری دانشگاه شده و همین طور آمار اورژانس، تعداد افراد ۷۰ نفر است اما اگر دوستان آمار دیگری دارند، به ما عرضه كنند.
صدر درباره علت این حادثه، اظهار نمود: از نمایندگان وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشكی درخواست كردیم در محل حضور یابند و این مساله را دقیق تر بررسی كنند؛ مقرر است مواد اولیه ای كه در انبار موجود است بررسی و از غذایی كه دانشجویان بهره برده اند، نمونه برداری صورت گیرد.
وی با اشاره به اینكه بر طبق اظهارات اولیه، دوستان ظاهرا از وضعیت راضی بودند، افزود: البته نمونه برداری انجام شده و مقرر است در آزمایشگاه بررسی دقیق تری صورت گیرد.
مشاور عالی رئیس دانشگاه علم و صنعت ضمن تاكید بر اینكه بررسی های دقیق مشخص خواهدنمود كه علت حادثه عامل انسانی، مواد اولیه و یا نحوه طبخ بوده است، اضافه كرد: به طور قطع ما با عاملان آن برخورد خواهیم كرد.


منبع:

1398/07/24
00:02:07
5.0 / 5
4003
تگهای خبر: آزمایش , پزشكی , دانشجو , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴
کنکوری - konkoorist

کنکوری - konkoorist
konkoorist.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كنكوری محفوظ است

كنكوری

آمادگی برای کنکور