1271 معلم شاخص در استان البرز انتخاب شدند

1271 معلم شاخص در استان البرز انتخاب شدند كنكوری: كرج- مسئول دبیرخانه بزرگداشت هفته معلم اداره كل آموزش و پرورش البرز اظهار داشت: یكهزارو 271 معلم طبق شاخص های در نظر گرفته شده برای تجلیل درهفته معلم انتخاب شدند.


صمد پور روستا روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا اضافه كرد: انتخاب این معلمان طبق شاخص هایی مانند فرهنگ ایثار، ارزش های معنوی و تلاش های علمی تعیین شده است
وی اظهار نمود: امسال معلم شهید سكینه بیات و معلم مصدوم زهرا امام قلی از شهرستان نظرآباد كه در حادثه راهیان نور دانش آموزی سال قبل دچار حادثه شدند بعنوان معلمان نمونه كشوری از استان البرز انتخاب شدند.
وی در ادامه به شاخص های انتخابی معلم برتر پرداخت و یاد آور شد: كسب رتبه های كشوری، ملی و استانی در جشنواره های علمی و الگوهای برتر تدریس، حافظان قرآن كریم، داوران و قاریان قرآن كریم، خدمت در روستا، خیرین مدرسه ساز فرهنگی و كسب رتبه های برتر پژوهشی و تحقیقی با ملاك های كشوری، استانی، منطقه ای و مدرسه ای همچون شاخص های انتخاب معلم برتر در سال تحصیلی 97-96 است.
وی با اشاره به اینكه دبیرخانه دائمی معلم شاخص در استان و در نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش البرز تشكیل شده است، تصریح كرد: از 4 ماه پیش ستاد استانی هفته نكوهداشت مقام معلم در معاونت پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره كل آموزش و پرورش البرز تشكیل و شروع به كار كرد.
وی خاطرنشان كرد: بعد از ارسال بخشنامه وزارتخانه ای، بلافاصله در البرز بومی سازی و فرآیند انتخاب معلم برتر در سال تحصیلی 97-96 با شاخص های مختلف به نواحی و مناطق استان ارسال شد.
وی افزود: بعد از ارزیابی مدارك ارسالی معلمان در سطح مدارس استان البرز، 1271 نفر امتیاز بالا در شاخص های معلم برتر را به خود اختصاص دادند كه از این تعداد 928 نفر مدرسه ای و 318 نفر منطقه ای هستند.
پورروستا خاطرنشان كرد: 25 معلم البرزی هم شاخص های لازم را برای برتر شناخته شدن در سطح استان و كشور به دست آوردند.
وی ادامه داد: سال قبل فریبا فلاح زیارانی از معلمان تربیت بدنی شهرستان نظرآباد استان البرز موفق به كسب رتبه برتر كشوری شد.
پورروستا اظهار داشت: تا كنون 5 نشست استانی برای برنامه ریزی بزرگداشت هفته معلم در آموزش و پرورش البرز برگزار شده تا بستر لازم برای پاسداشت مقام شامخ معلم دراین استان فراهم آید.
وی با اشاره به ارتقاء منزلت اجتماعی و جایگاه حرفه ای منابع انسانی در جامعه، تصریح كرد: باید با تولید ساز و كار لازم برای تقویت جایگاه و منزلت فرهنگ اجتماعی معلمان در جامعه گام هایی برداشته شود.
مسئولیت آموزش 460 دانش آموز در البرز را 24 هزار و 41 معلم بر عهده دارند.
2819/ 6155


1397/02/03
13:33:38
5.0 / 5
5164
تگهای خبر: آموزش , آموزش و پرورش , پژوهش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۴
کنکوری - konkoorist

کنکوری - konkoorist
konkoorist.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كنكوری محفوظ است

كنكوری

آمادگی برای کنکور